واتس آپ یوتیوب اینستاگرام

مجری کمپین تبلیغاتی

بازدید 2540 تاریخ چهارشنبه 11 بهمن 1402 امتیاز

مشاوره کمپین تبلیغاتی ، برندینگ، تبلیغات و بازاریابی

در این بخش ما به شما کمک می کنیم تا محصول مورد نظر خود را (اعم از کالا یا خدمات) بهتر به مصرف کنندگان معرفی نموده و فروش آن را بالا ببرید. ما این کار را با تحلیل بازار و الگوهای رفتاری مشتریان شما و نیز با توجه به نقش رقبا و سهم بازار ایشان، انجام می دهیم و بودجه در نظر گرفته شده شما را به المان هایی اختصاص می دهیم که بیشترین کارآیی و اثر بخشی قابل لمس را به همراه داشته باشند.

به همین منظور ما خدمات خود را به 2 شیوه در اختیار شما قرار می دهیم :

ارائه خدمات مشاوره بصورت مدت دار

ارائه خدمات مشاوره بصورت پروژه ای

در حالت مدت دار، بازه زمانی مشخصی، توسط طرفین تعیین گردیده و در قبال دریافت مبلغ ثابت ماهیانه، ایده ها و راهکارهای تبلیغاتی مورد نیاز طبق مفاد قراردادفیمابین توسط این مرکز ارائه می شوند و بر حسب توافق طرفین، ساعات مشخصی در طول هفته، جهت تشکیل جلسات مشاوره و همفکری تعیین می گردد.

مزیت این روش، امکان استفاده از مشاور برای چندین برند، توسط یک شرکت تولیدی است. بعنوان مثال، یک شرکت تولید کننده کیک و کلوچه که محصولات گوناگونی را در قالب چند برند، تولید می نماید، برای کلیه کمپین های خود، از یک قرارداد مشاوره، استفاده میکند و بدین صورت در وقت و هزینه، صرفه جویی می گردد.

در  حالت پروژه ای، مشاوره برای هر کمپین مستقل، صورت می پذیرد و با اتمام کمپین، قرارداد مشاوره نیز به پایان میرسد. شرایط و مدت زمان مورد نیاز مشاوره و همکاری در این حالت، همزمان با عقد قرارداد و بسته به حجم و ابعاد کمپین تعیین می گردد.

مزیت این روش، در مواردی است که کمپین تبلیغاتی مورد نظر کارفرما، دارای بازه زمانی و یا بودجه محدود باشد، که در این صورت، شیوه قرارداد مدت دار، مقرون به صرفه نیست و هزینه مضاعفی را به کارفرما تحمیل میکند، در حالیکه می تواند در مواقع لزوم و با پرداخت هزینه ای منطقی از این امکان، در قالب قرارداد پروژه ای، بهره مند شود.

 

طراحی و ایده پردازی نوین

طراحی جذاب و ایده پردازی های خلاقانه، مهمترین عامل در موفقیت آگهی های تبلیغاتی واطلاع رسانی و جلب توجه مخاطبین می باشد. آگهی های تکراری و کسل کننده چیزی جز اتلاف پول و وقت را برای صاحبان کالا بدنبال ندارد و این موضوع به کرات ثابت شده است که تاثیر آگهی های خلاقانه و جذاب چندین برابر سایر آگهی هاست. در واقع چنانچه به نوع طراحی پیام بعنوان یکی از ارکان اصلی برقراری ارتباط، توجه کافی نداشته باشیم، در انتقال مطالب تبلیغاتی به مخاطبین، شکست می خوریم و بخش عمده ای از هزینه های صرف شده برای این منظور، به هدر می رود و حتی در بعضی از مواقع ضد تبلیغ خواهد شد . بدون آنکه بدانیم در کدام قسمت دچار اشتباه محاسباتی شده ایم و چرا هزینه های تبلیغاتی صورت گرفته، نتیجه دلخواه را در افزایش میزان فروش محصولات نداشته اند.

واحد طراحی و ایده پردازی شرکت تبلیغاتی مبلغان یکتانگار ، یکی از قدیمی ترین واحدهای این مرکز بشمار آمده و دارای رزومه قابل توجهی در زمینه ارائه طرح های گرافیکی و شعارها و ایده های جذاب تبلیغاتی است. این واحد که مجهز به پیشرفته ترین استودیوهای طراحی و تصویربرداری می باشد، امکان خلق آثار ارزشمند تبلیغاتی را برای متقاضیان فراهم می آورد.

تبلیغات پراکنده ، بدون برنامه و چشم اندازهای استراتژیک به نتیجة مطلوب نمی رسد.در این واحد با در نظرگرفتن اهداف بلندمدت و کوتاه مدت مشتری و بررسی پیام های تجاری و استخراج ایدة اصلی تبلیغاتی،کمپین یکپارچه ارائه می شود و نیز با بررسی قابلیت های رسانه های مختلف بر حسب نیاز مشتری،برنامه ای تبلیغاتی مدون می شود.


خدمات این واحد:

  • انجام تحقیقات بازار و بازاریابی در راستای اهداف مشتری
  • تدوین اسناد استراتژی برند، برنامه بازاریابی، استراتژی ارتباطی
  • تهیه بیریف اتاق فکر، واحد گرافیک و دیگر واحدهای کانون
  • تدوین کمپین‏ های تبلیغاتی
  • تدوین برنامه رسانه‏ای
  • کنترل تخصیص بودجه در برنامه رسانه‏ ای