واتس آپ یوتیوب اینستاگرام

بسیاری از افراد فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را فعالیتی ساده می‌پندارند. در حالی که اگر شما به دنبال نتایج واقعا اثربخش باشید، می‌بایست این کار را با اصول صحیح آن انجام دهید . مدیریت صحیح شبکه‌های اجتماعی و ساخت ارتباطات قدرتمند کلید موفقیت‌ کسب و کار شماست.

 

در مورد تبلیغ در گوگل بیشتر بدانیم

تعهد ما به مشتری کلید موفقیت ماست

به زبان ساده، شما به گوگل پول میدهید تا وقتی کاربری در مورد کلمه خاصی جستجو کرد سایت شما را نشان دهد. مثلا اگر شما یک وبسایت فروش موبایل دارید و دوست دارید اگر کسی در گوگل سرچ کرد “خرید گوشی آیفون” سایت شما را در ابتدای صفحه نشان دهد. برای اینکار شما 2 راه دارید: این سرویس فوق العاده است اما برای نتیجه گیری بهتر نیاز است تا شما با اصول اولیه آن آشنا باشید. تبلیغات بدون تخصص و به صورت سرسری باعث تلف شدن سرمایه و وقت شما خواهد شد.

 

تبلیغات اسپانسرشیپ اینستاگرام

نمایش پست های شما به صورت اسپانسرشیپ کاملا هدفمند

اینستاگرام پربازدیدترین شبکه اجتماعی در ایران است. طبق آخرین آمار وبسایت استاتیستا (Statista) تا سال 2018 بیش از 25 میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام فعال هستند. با وجود چنین حجم بزرگ بازدیدی، تبلیغات در اینستاگرام یکی از موفق‌ترین شیوه‌های تبلیغات در فضای کسب و کار کشور محسوب می‌شود. ما به شما کمک خواهیم کرد تا تبلیغات خود را با بالاترین میزان بازدید در اینستاگرام به نمایش بگذارید. با مشاوره کارشناسان یکتانگار و  آمار بالای کاربران ایرانی در اینستاگرام، موفقیت تبلیغات شما را در این شبکه اجتماعی تضمین شده خواهد بود.