تلگرام اینستاگرام فیسبوک

ریجستری نمایشگاهی

بازدید 223 تاریخ سه شنبه 27 فروردین 1398 امتیاز

رجیستری بازدیدکننده

برگزاری رویدادهای نمایشگاهی همیشه مشکلات فراوانی دارد و راه حل این مشکلات در سرعت دادن به کارها و هماهنگی ها، نظم دادن به غرفه ها و مدیریت مراجعه کنندگان است. یکی از این مشکلات انجام کارهای تکراری و زمان بر می باشد برای مثال یک بازدیدکننده از نمایشگاه در یک روز ممکن است به تعداد قابل توجهی غرفه مراجعه کند و در هر بار مراجعه به هر غرفه باید ضمن معرفی خود، اطلاعات کامل خود را در فرم های کاغذی غرفه دار وارد کند. همچنین غرفه داران نیز باید از همه ی مراجعه کنندگان به غرفه اطلاعات تماس دریافت کنند که با توجه به زمان کم به اجبار فقط نام و یا کارت ویزیت مراجعه کننده دریافت میشود. تکرار این روند، بسیار زمان بر بوده و این مسئله با محیط حرفه ای و سریع نمایشگاه همخوانی ندارد.

بدیهی است غرفه دار بجای اینکه درگیری و دغدغه گرفتن اطلاعات از مراجعه کننده را داشته باشد باید زمان خود را برای بازیابی و صحبت درمورد محصول و خدمات شرکت خود صرف کند.

 

گروه یکتا انجام کلیه ی عملیات ثبت نام تا گزارش پس از نمایشگاهی را با آخرین متولوژی های روز دنیا و با جدیدترین روش های برنامه نویسی و بهره برداری از سخت افزارهای مناسب و تکنولوژی های جدید، انجام میدهد.

 

گروه یکتا با انجام فرآیند ثبت نام مکانیزه ی تمامی بازدیدکنندگان رویدادهای نمایشگاهی، ضمن ارتقای نظم و پرستیژ برگزاری این رویدادها، از این رهگذر اطلاعات مفیدی از کمیت و کیفیت حضور بازدیدکنندگان را دراختیار برگزارکننده و غرفه داران قرار میدهد.

غرفه داران با استفاده از اسکنرهای قابل حمل (بارکدخوان سبک) و پس از اسکن بارکد روی کارت شناسایی بازدیدکنندگان، اطلاعات ایشان را به صورت آنلاین بر روی سامانه ی ثبت نام ردپا ملاحظه می کنند. این اطلاعات پس از اسکن بصورت اتوماتیک در حافظه ی سامانه ذخیره شده و به جهت بهره برداری و گزارش گیری در فرمت های مختلف (اکسل، اوپن آفیس و...) قابل استفاده خواهند بود.

 

در روزهای برگزاری نمایشگاه  و یا بعد از برگزاری ما میتوانیم با امکان پاکسازی، فرآوری و طبقه بندی داده ها و اطلاعات مربوط به حضور مراجعین، آنالیزهای جامع و دقیقی شامل تعداد بازدیدها بر حسب ساعت، منطقه ای یا بین المللی، جزییات تماس و... را در اختیار غرفه داران و یا ستاد برگزاری قرار دهیم، این گزارش ها در فرمت های اختصاصی قابل تعریف توسط بهره بردار بصورت اطلاعات متنی و یا به صورت گراف نشان داده می شوند و اطلاعات کاملی را در اختیار ایشان قرار می دهد، این اطلاعات میتوانند شامل موارد ذیل باشند:

تعداد دقیق بازدیدکنندگان بر حسب ساعت و روز

نمودار درصدی علاقه مندی بازدیدکنندگان به هریک از گروه های کالایی نمایشگاه

اطلاعات، شماره های تماس و آدرس ایمیل بازدیدکنندگان (امکان ارسال پیام کوتاه و ایمیل به بازدید کنندگان علاقه مند به زمینه فعالیت مشارکت کننده)

نمودار درصدی مسئولیت های بازدیدکنندگان

درصد علاقه مندی به همایش ها

اطلاعات جمعیت شناختی بازدیدکنندگان (جنسیت، سن و محل سکونت و...)

نحوه آشنایی با نمایشگاه و ...

 

مشخصات و مزایا

ثبت نام Online  و Onsite بازدیدکنندگان نمایشگاه

جهت سهولت و جلوگیری از ازدحام بازدیدکنندگان رویداد های نمایشگاهی، ثبت نام ایشان به سه روش انجام میگیرد.

1-ثبت نام از طریق وب سایت: از آنجا که برخی از بازدیدکنندگان انتظار دارند که بتوانند به راحتی قبل و یا در هنگام برگزاری نمایشگاه ثبت نام آنلاین کنند، ایشان میتوانند با مراجعه به سایت نمایشگاه و یا با استفاده از گوشی های هوشمند خود ثبت نام نموده و بلافاصله کد پیگیری خود را دریافت نمایند، این کد در محل نمایشگاه جهت دریافت کارت شناسایی قابل استفاده خواهد بود.

2-سیستم های هوشمند ( استندهای هوشمند، تبلت ها و صفحه های لمسی): بازدیدکنندگان رویدادهای نمایشگاهی میتوانند از طریق سیستمهای هوشمند مستقر در محوطه نمایشگاه، با درج اطلاعات مورد نیاز در سامانه ی ردپا ثبت نام نموده و بلافاصله کد پیگیری خود را دریافت نمایند، این کد در ایستگاه های ثبت نام، جهت دریافت کارت شناسایی قابل استفاده خواهد بود.

3-فرم های چاپی و اپراتورهای ثبت نام: نیرو های آموزش دیده در محل نمایشگاه و عموما در درب های ورودی از بازدیدکنندگانی که امکان استفاده از سیستم های هوشمند را ندارند با استفاده از فرم های چاپی و ورود اطلاعات ایشان در سیستم، ثبت نام به عمل آورده و بلافاصله کارت شناسایی را چاپ و تقدیم میکنند.

 

کلیه فرم ها با ظرافتی طراحی گردیده که در کمترین زمان بیش ترین اطلاعات را از بازدیدکنندگان دریافت نماییم.

 

سامانه ی 6234 قابلیت های بسیاری را جهت مدیریت اطلاعات بازدیدکنندگان در اختیار غرفه داران قرار میدهد از این بین میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

مدیریت حضور بازدیدکنندگان و مشاهده اطلاعات بازدیدکننده به هنگام گفت و گو با ایشان

امکان اسکن بارکد بج های نمایشگاهی و دریافت آنلاین اطلاعات مراجعین

امکان مشاهده و دریافت لیست اطلاعات بازدیدکنندگان غرفه از طریق پنل وب سایت

امکان ارسال کاتالوگ مشارکت کننده به بازدیدکنندگان علاقه مند به گروه های کالایی خاص

امکان ارسال پیام کوتاه و ایمیل به بازدید کنندگان علاقه مند به زمینه فعالیت مشارکت کننده

 

 

ویژگی ها

در سامانه ثبت نام 6234 ، تمام کارت های ورود به صورت تمام رنگی چاپ می شوند. با استفاده از تنوع رنگ قابل استفاده ما می توانیم:

حاضرین را با اختصاص رنگ های متفاوت از نظر بازدیدکننده ها، نماینده ها، مشارکت کننده ها و ... تفکیک کنیم

امکان ثبت کارت ورود VIP  - مخصوص مهمان های خاص

امکان چاپ نشان و مجوزهای مختلف بر روی کارت مراجعین برای ایجاد و امکان بهره برداری از تنوع خدمات قابل تعریف برای ایشان، نظیر نشان مجوز پارک خودرو، نشان وعده غذایی و ...

عدم نیاز به کارتهای از پیش چاپ شده (اسراف اجتناب ناپذیر در کارت های مازاد)

 

سامانه ی 6234 قابلیت های بسیاری را جهت مدیریت اطلاعات بازدیدکنندگان در اختیار غرفه داران قرار میدهد از این بین میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

مدیریت حضور بازدیدکنندگان و مشاهده اطلاعات بازدیدکننده به هنگام گفت و گو با ایشان

امکان اسکن بارکد بج های نمایشگاهی و دریافت آنلاین اطلاعات مراجعین

امکان مشاهده و دریافت لیست اطلاعات بازدیدکنندگان غرفه از طریق پنل وب سایت

امکان ارسال کاتالوگ مشارکت کننده به بازدیدکنندگان علاقه مند به گروه های کالایی خاص

امکان ارسال پیام کوتاه و ایمیل به بازدید کنندگان علاقه مند به زمینه فعالیت مشارکت کننده

 

این گزارشات به برگزارکنندگان نیز این امکان را می دهد تا نمایشگاه را به صورت دقیق تحلیل نمایند، نقاط ضعف نمایشگاه را شناسایی کرده و نسبت به رفع آن در سال آینده اقدام نمایند و برای بیشترین بازخورد، بودجه تبلیغاتی خود را هدفمند سازی نمایند.

گروه های کالایی که که بیشتر مورد علاقه مندی بازدیدکنندگان است را درک نموده و نسبت به تقویت آن در سال آینده اقدام نمایند، با استفاده از اطلاعات تماس بازدیدکنندگان در زمان پیش ثبت نام نمایشگاه در دوره آتی ، گزارشات و فراخوانهای مناسب را به ایشان ارسال نمایند. برگزارکنندگان میتوانند با امکان مقایسه نمایشگاه جاری با نمایشگاه دوره گذشته جهت تصمیم های استراتژیک در دوره های آتی اقدام نمایند و همچنین از طریق هماهنگی با اسپانسرها و درج تبلیغات بر روی کارت های ورود بازدیدکنندگان و گردن آویز ها، نسبت به ارتقای سطح کمی و کیفی نمایشگاه اقدام نمایند.

 

داشتن همراهان جدید و خوب به عنوان فعالیتی که ما هر روز در گروه یکتا به دنبال جذب و تحقق آن هستیم، آرزوی هر فروشنده و یا ارائه کننده خدمات است. ما درواقع با ارائه خدمات یا کالاهای خود، شما را در ارائه ی هرچه مطلوبتر محصولات و خدمات همراهی خواهیم کرد. سرویس های کاری و خدمات بازاریابی بسیار خوب ما کیفیت فعالیت ها، کاهش هزینه ها و سودآوری شما را تضمین میکند.

به اتفاق هم فضاهای خالی و کم مصرف کاری شما را به فضای پر بازده تبدیل خواهیم کرد و شما را معرفی و معروف میکنیم.

 

با همکاران ما جلسه ای داشته باشید و جزییات محصولات را با هم بررسی کنید، نتیجه جلسه و شروع فعالیت جدید و متفاوت شما با ما.