واتس آپ یوتیوب اینستاگرام

طراحی و ایجاد نمایشگاهها و مراسم دیجیتالی

بازدید 1926 تاریخ یکشنبه 7 اسفند 1401 امتیاز

نمایشگاه های دیجیتال

تغییرات در ارتباطات علمی و افزایش  مصرف اینترنت به ایجاد نمایشگاه های آنلاین یا نمایشگاه های دیجیتال منجر شده است. این می تواند شامل مشاهده دیجیتالی از نمایشگاه های فیزیکی باشد یا تورهای ویدئویی از موزه ها، گالری های هنری و سایر مکان های فرهنگی. نمایشگاه ه و مراسم آنلاین  مدل ها یا ابزار های آموزشی را به همراه دارد. ادغام فناوری اطلاعات به موزه ها و آرشیو ها نیز فرصت هایی برای تجربیات تعاملی و چند رسانه ای در داخل موسسات فرهنگی ایجاد کرده است. بسیاری از موزه ها و گالری ها منابع آنلاین گسترده ای دارند که نمایشگاه های فیزیکی آنها را بهبود می بخشد.

تورهای مجازی بستری را فراهم آورده تا نمایشگاه های مختلف و یا رویدادهای گوناگون در دسترس افرادی قرار گیرد که خواهان شرکت در نمایشگاه یا آن رویداد باشند اما امکان حضور فیزیکی برایشان فراهم نباشد. از اینرو استفاده از این تکنولوژی روز بروز گسترش پیدا کرده و بازار این صنعت را بیش ار پیش رونق بخشیده.
همچنین نمایشگاه های دیجیتال به نمایشگاه هایی اطلاق می شود که در آن محصولات و خدمات مربوط به تکنولوژی، رسانه های دیجیتال و دنیای ارتباطات به نمایش گذاشته می شوند. نمایشگاه رسانه های دیجیتال و یا نمایشگاه الکامپ و حتی نمایشگاه تلکام از این قبیل نمایشگاه ها هستند. نمایشگاه هایی با محوریت تکنولوژی و ارتباطات.

اهداف برگزاری نمایشگاه های دیجیتال

نمایشگاه های دیجیتال فرصتی را فراهم آورده تا با نمایش و عرضه محصولات و خدمات حوزه تکنولوژی، توسط صاحبان صنایع و استارت آپ های بزرگ و کوچک زمینه برای توسعه این صنعت فراهم گردد. همچنین شرکت های بزرگ و کوچک آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقمندان قرار دهند.

جهت طراحی و ایجاد نمایشگاه و مراسم دیجیتالی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشد 02148312000