تلگرام اینستاگرام فیسبوک

نمایشگاههای مجازی

بازدید 23 تاریخ شنبه 6 مهر 1398

نمایشگاههای مجازی

 

امروزه اهمیت حضور در نمایشگاه ها بیش از پیش آشکار شده است. اغلب کارشناسان امور تبلیغات و بازاریابی، نمایشگاه را از مهمترین شیوه های بازاریابی تلقی میکنند که بازده مستقیم شرکت در یک نمایشگاه چند برابر هزینه های انجام شده و نتایج آن بسیار چشمگیرتر از روشهای تبلیغی دیگر است. امروزه شرکت های موفق 14 درصد را صرف شرکت در نمایشگاه ها ، 9 درصد را به مکاتبه پستس با مشتریان و فقط 1/5 درصد از بودجه را صرف تبلیغ به روش های دیگر می کنند. نمایشگاه یکی از حوزه های روابط عمومی و تبلیغات است که به بهترین نحو می تواند مزایای ذیل را برای غرفه داران به ارمغان بیاورد:

*  تبلیغات غرفه دار برای بازدید کنندگان عام و تخصصی

* حضور بازدید کنندگان تخصصی در نمایشگاه و دسترسی مخاطبان با کمترین هزینه به بازار هدف

* آشنایی بیشتر بازدید کنندگان با امکانات و مزایای غرفه دار

* آشنایی بیشتر غرفه دار با درخواست ها و تقاضاهای بازدید کنندگان

* بازار یابی و پیشبرد فروش

* برندسازی و چهره شدن غرفه دار میان بازدید کنندگانعام و مسئولین بازدید کننده از غرفه

*ایجاد ارتباط با مشتریان و بازدید کنندگان و ایجاد حس اعتماد درآنها

* آشنایی با آخرین دستاوردها و امکانات رقبا و همکاران

 

نکته مهم اینجاست که حضور شما در نمایشگاههای مجازی تنها برای فروش نیست . شما برای ایجاد ارتباط و اطلاع رسانی در نمایشگاههای مجازی حضور دارید پس لازم است:

1- به بهترین شکل خود و خدمتتان را معرفی کنید.

2- با بهترین کاتالوگ ها و بروشورها آنها را جذب کنید.

3- با مخاطبان ارتباط برقرار نمایید.

4- اطلاعات آنها را دریافت کنید.

5- اگر خدماتی دارید آن را به بهترین نحو معرفی نمایید.

6- مزیت خود را نسبت به رقبا بهبه بهترین شکل اعلام نمایید.

7- با شیوه هایی نوین و مجازی به جذب مخاطب و فروش کالا و خدمات خود بپردازید.