واتس آپ یوتیوب اینستاگرام

کنفرانس ، گردهمایی

بازدید 141 تاریخ یکشنبه 6 اسفند 1402 امتیاز

برگزاری صفر تا صد کنفرانس و همایش توسط یک تیم حرفه ای یکی از مؤثرترین و بهترین شیوه ها در پیشبرد اهداف و دستیابی به موفقیت است. به بیان دیگر برگزاری همایش یکی از پر استرس ترین و سخت ترین کارها می باشد. همایش ها به تجمیع تجربیات، برقراری ارتباط مستقیم و رو در روی پژوهشگران، محققین، علم آموزان و ایجاد زمینه ای برای فعالیت های جمعی کمک شایانی می کند.

تردیدی نیست که اگر بخواهید بدون کمک گرفتن و به صورت غیر اصولی همایشی را برگزار نمایید محکوم به شکست می شوید. در برگزاری همایش باید تمامی جزئیات به دقت مورد بررسی قرار بگیرند. این کار فقط از یک تیم و گروه متخصص و متبحر بر می آید و به تنهایی نتیجه بخش نیست.

 

برای این که همایشی را با موفقیت برگزار نمایید باید به تمامی موارد پیرامون آن احاطه و کنترل داشته باشید. بدین منظور بهتر است که با شرکت های با تجربه و فعال در این زمینه مانند گروه یکتا مشاوره و همکاری داشته باشید. این شرکت با توجه به دانش، تجربه و مهارتی که دارد شما را در برگزاری هر چه بهتر همایش یاری می نماید.

 

انواع همایش ها :

همایش بین المللی (کنگره)

سمینار (هم اندیشی)

کنفرانس (فراهم آیی)

سمپوزیوم (هم نشست)

نکات مهم در برگزاری همایش

تعیین موضوع :

انتخاب سخنران ها

هزینه سخنران ها 

مشخص کردن یک مکان مناسب

نحوه پذیرایی از مهمان ها و وسایل پذیرایی از آن ها

اقامت

حمل و نقل

قوانین مربوط به کنسل کردن همایش

استخدام یک تیم فنی عالی

تعیین امور مربوط به چاپ و تبلیغات

بهره مندی از شبکه های اجتماعی

انتخاب یک مسئول ممتاز برای انجام تدارکات

جمع آوری نظرات مدعوین در پایان همایش و در صورت تمایل تعیین جایزه

نکته مهم و قابل توجه در مورد گروه یکتا این است که مسئولیت صفر تا صد برگزاری همایش را برعهده می گیرد. این گروه فرهیخته به صورت حرفه ای و تخصصی تمامی کارهای برگزاری همایش را از صفر تا صد سازماندهی و اجرا می کند. در نتیجه شما می توانید بدون دغدغه و استرس بر موضوعات و نکات مهم و اصلی همایش تمرکز نمایید. چرا که گروه یکتا تمامی کارها را برایتان به نحو احسنت برنامه ریزی و پیاده سازی می نماید.