واتس آپ یوتیوب اینستاگرام

تشریفات (پذیرائی)

بازدید 89 تاریخ دوشنبه 7 اسفند 1402 امتیاز

از آنجایی که کیفیت پذیرایی و خدمات ارائه شده در سمینارها و مراسم‌های برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی بخش جدانشدنی از اعتبار و شهرت آنان است. دگروه یکتا با بررسی تمامی نیازهای مدعوین پیش از برگزاری مراسم، شرایط تحقق خدمات منحصر بفردی را هموار می‌سازد.

خدمات پذیرایی در گروه یکتا  شامل جلسه شناخت میهمانان و تعیین الزامات پذیرایی از مدعوین و سپس استقرار تیم‌های آموزش دیده به همراه تجهیزات مربوطه در محل برگزاری است، بدیهی است فرآیند‌های اجرایی در حین اجرا توسط تیم سرپرستی و مدیریتی در طول زمان برگزاری، ارزیابی و کنترل خواهد شد.

برای پذیرایی در همایش، چندین گزینه وجود دارد که بهتر است به آنها فکر کنید و متناسب با شرایط انتخاب نمایید.

پذیرایی صبحانه: صبحانه شامل نوشیدنی‌های گرم و سرد، نان، کیک، لبنیات، میوه و سایر خوراکی‌های صبحانه است.

پذیرایی ناهار: در این گزینه، می‌توانید انواع غذاهای سبک و سنگین را برای شرکت‌کنندگان همایش فراهم کنید. ناهار شامل پلو، کباب ها، خورش ها، سالاد، ساندویچ، نوشیدنی و… می‌شود.

پذیرایی عصرانه: در این گزینه، می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، شیرینی و کیک، میوه و سایر خوراکی‌های سبک و متنوع را برای شرکت کنندگان همایش فراهم کنید.

پذیرایی شام: در همایش و رویدادهایی که در شب برگزار می شود، می‌توانید انواع غذاهای سنگین را برای شرکت‌کنندگان همایش فراهم کنید. این شامل غذاهای محلی و بین المللی مثل کباب، خورش و فست فود و فینگر فود و غذاهای متنوع دیگر می‌شود.

شما می‌توانید بر اساس نوع همایش و تعداد شرکت‌کنندگان، گزینه مناسب را انتخاب کنید و یا با مشاوران ما در ارتباط باشید .