بازدید 1577 تاریخ سه شنبه 27 فروردین 1398 امتیاز
سامانه ای هوشمند برای برگزاری نمایشگاه ها ، مرجعی کامل برای بازدیدکنندگان نمایشگاه ها
امروزه اهمیت حضور در نمایشگاه ها بیش از پیش آشکار شده است. اغلب کارشناسان امور تبلیغات و بازاریابی، نمایشگاه را از مهمترین شیوه های بازاریابی تلقی می کنند و با ذکر دلایلی ثابت می کنندکه بازده مستقیم شرکت در یک نمایشگاه چند برابر هزینه های انجام شده و نتایج آن بسیار چشمگیرتر از روشهای تبلیغی دیگر است. امروزه شرکت های موفق،در تخصیص بودجه، ۱۴ درصد را صرف شرکت در نمایشگاه ها، 9 در صد را به مکاتبه پستی با مشتریان و فقط 1.5 درصد از بودجه را صرف تبلیغ به روش های دیگر می کنند.
نگاه جدید به نمایشگاه ها به این شکل است که غیر از فروش باید استفاده های بهینه دیگری از نمایشگاه کرد و امروزه میزان موفقیت یک نمایشگاه را با قراردادهایی که در طول برپایی نمایشگاه منعقد می گردد ارزیابی نمی کنند در واقع نمایشگاه یکی از حوزه های روابط عمومی و تبلیغات است که به بهترین نحو می تواند مزایای ذیل را برای غرفه داران به ارمغان بیاورد:
نکته مهم اینجاست که حضور شما در نمایشگاه های مجازی تنها برای فروش نیست. شما برای ایجاد ارتباط و اطلاع رسانی در نمایشگاه های مجازی حضور دارید پس لازم است:
برخی از اهداف نمایشگاه مجازی گروه یکتا
فرهنگ سازی
فرهنگ سازی در راستای معرفی اتحادیه، اصناف، برگزارکنندگان و تمامی شرکت ها و ارتقای سطح آن در کل کشور.
دسترسی آسان
در دسترس بودن و بازدید از نمایشگاه مجازی در سراسر کشور به مدت نامحدود و بدون هیچ محدودیتی.
رشد اقتصادی شرکت ها
معرفی هر چه بیشتر خدمات شرکت ها به مشتریان و بازدیدکنندگان حتی کسانی که نمی توانند حضوراً از نمایشگاه ها بازدید کنند.
ارتباط بهتر با مشتریان
حضور طولانی مدت در نمایشگاه مجازی باعث ارتباط با مشتریان از کل کشور و حتی خارج از کشور خواهد شد.
آشنایی از آخرین تکنولوژی ها
ارتقای سطح دانش و آشنایی با سرویس ها و کاربرد تکنولوژی ها حوزه های مختلف.
ایمن سازی توافقات
ایمن سازی توافقات برای محصولات و خدمات از طریق ارتباط مستقیم با غرفه داران و شرکت ها در نمایشگاه های مجازی.