بازدید 1998 تاریخ یکشنبه 7 اسفند 1401 امتیاز
شرکت یکتانگار :
شرکتی است تبلیغاتی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که قریب به 16 سال است به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد. شرکت یکتانگار توانست در زمان کوتاهی گام های بزرگی در زمینه تبلیغات محیطی و تولید و پخش تیزهای تلویزیونی بردارد. این شرکت همواره با تکیه بر تجارب و استانداردهای بین المللی و بهره گیری از پرسنل مجرب و خلاق، سعی کرده تا روند کار «خلاقانه» را سرلوحه تمام خدمات خود قرار دهد. به عنوان یک معرفی ساده و کامل میتوان گفت: ما هوشمند، پرشور، زیرک، دوراندیش، صادق، صمیمی، مطمئن، شوخ طبع، اصیل، رنگارنگ، در دسترس، مبتکر، استراتژیک، نقاد و خالی از تعصب هستیم.یکتانگار با بهره گیری از تیم های حرفه ای و خلاق و ایجاد ارزش افزوده برای کسب و کارها از طریق دنبال کردن روندهای جدید و فناوری های مدرن بازاریابی و ارتباطات، بهترین خدمات این حوزه را در اختیار صاحبان برند قرار می دهد. این شرکت با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان نهایی، راه حلی یکپارچه و جامع را برای پاسخگویی به خواسته های بازارهای داخلی و خارجی فراهم می سازد. این شرکت دارای کلیه امکانات و تجهیزات برگزاری مراسم (بدون واسطه) می باشد.که در یک بخش تجهیزات نوین نمایشگاهی ،تبلیغاتی و اطلاع رسانی و در بخش دیگر برگزاری همایشها ، جشنواره ها ، کنسرتها و... را دارا می باشد.
چرا تیم ما :
- پشتیبانی کارهای انجام شده
- تنوع کاری
- ارتباطات و روابط عمومی الکترونیکی
- ابداع و نوآوری در تمامی فعالیتهای مشابه
چشم انداز :
– مبدل شدن به یک آژانس تبلیغاتی، بازاریابی و برندینگ ایدهآل در خاورمیانه.
– تبدیل شدن به یک ارائه دهنده خدمات مشاورهای در زمینه تبلیغات با استفاده از ایدههای تکنولوژیک.
– استفاده از برترین تکنولوژیها به منظور گسترش موثر نام مشتریها در بازار.
– خلق ایدههای نو و جذاب و اجرای با کیفیت.
اهداف :
– ارائهی خدمات بازاریابی و تبلیغات اثربخش در راستای اهداف استراتژیک مشتریان
– تحقیق در بازار و به کار بردن ایدههای درخشان و خلاقانه به منظور پیشرفت مشتریان
– ایجاد روابط پایدار دوطرفه بر پایهی مشارکت، مسئولیتپذیری، درک متقابل و صداقت
– افزایش رضایت مشتریان
– توسعه رسانه
– ارتقاءسطح کیفی خدمات و محصولات
– تثبیت و ارتقاء برند یکتانگار
– افزایش کیفیت هنجاری و الزامات فرهنگی و اجتماعی در آثار مات
– کاهش مصارف انرژی و منابع طبیعی و تلاش در حفظ محیط زیست
– ارتقاء و ایجاد رضایت در کارکنان
– ارتقاء دانش و مهارت های سرمایه های انسانی
ارزشها :
– بهره وری
– تعهد
– خلاقیت
– کار تیمی
– یادگیری مستمر